Frasa yang paling terkenal mengenai Looney Tunes

| PAWAGAM DAN TV
Frasa yang paling terkenal mengenai Looney Tunes
Sumber: es.answers.yahoo.com
Siapa yang tidak ingat kartun Looney Tunes , dan beberapa frasa yang mereka ulangi? Watak-watak ini dari Warner Bros berjaya menyelinap ke dalam kenangan kita dan kita masih tersenyum apabila kita mendengar beberapa frasa yang paling terkenal tentang watak mereka.

TOP 1:

Hmmmmm ... apa yang baru lama?

Hmmmmm ... apa yang baru lama?
Ucapan klasik Bugs Bunny , dengan wortelnya di tangannya. Arnab "bertuah", seperti yang diketahui, adalah watak bintang Looney Tunes .

TOP 2:

E ... e ... e ... ini semua kawan!

E ... e ... e ... ini semua kawan!
Perpisahan Porky pada akhir semua episod. Akhir yang bagus membintangi babi gagap kartun yang paling terkenal.


TOP 3:

Saya fikir saya melihat kucing comel!

Saya fikir saya melihat kucing comel!
Tweety Tweety yang ramah (Tweety, dalam versi asal), tidak bersalah tetapi sangat pandai, sentiasa mengucapkan frasa ini, diikuti dengan "Benar, benar, saya melihat anak kucing comel", sambil berayun di dalam sangkar ketika dia melihat Wildcat . Tweety tidak dapat dinafikan sebagai watak Looney Tunes yang paling memikat.

TOP 4:

Musim arnab!

Musim arnab!
Frasa tipikal Duck Lucas, setiap kali larangan dibuka, dan dibincangkan dengan Bugs Bunny apa haiwan itu diburu: " musim bebek " (Bugs), "musim kelinci" (Lucas), sebelum penonton yang hamil Elmer .

TOP 5:

Saya katakan saya ... tapi saya bukan ayam, anak!

Saya katakan saya ... tapi saya bukan ayam, anak!
Miskin Gallo Claudio , yang terpaksa menangani semua masalah kandang ayam, dan juga perlu membawa seekor ayam yang mengadopsi dia sebagai seorang ibu dan mengikutinya di mana-mana.


TOP 6:

Beep bip!

Beep bip!
Bunyi jalanrun yang biasa, yang dengan Bip Bip mengumumkan bencana untuk golongan miskin Coyote, yang dengan artifak jenama Acme tidak pernah berjaya menangkap burung itu.

TOP 7:

Pergi, teruskan, naik, naik!

Pergi, teruskan, naik, naik!
Ia adalah untuk mendengar frasa ini dan memikirkan tikus Mexico yang paling cepat di dunia, Speedy Gonz谩lez , yang menyebarkan simpati dan kegembiraannya semasa dia tidak berhenti berlari.

TOP 8:

Taz lapar

Taz lapar
Taz, syaitan Tasmania terkenal Looney Tunes , selalu bimbang tentang makan. Frasa yang paling terkenal ialah ini. Kadang-kadang dia juga memerintahkan makan tertentu, mahu makan siapa pun di hadapannya.


TOP 9:

Saya benci bahawa arnab!

Saya benci bahawa arnab!
Sam Whiskers, penyerang yang muram, menderita semua pranks, pranks, dan pranks yang paling berat dari Bugs Bunny. Oleh itu frasa yang paling terkenal .

TOP 10:

Meludah, meludah, meludah!

Meludah, meludah, meludah!
Nenek yang dikasihi, pemilik Piolin dan Silvestre, yang walaupun kebaikan dan kasih sayangnya terhadap haiwan, tidak ada keraguan tentang menangkap kotak Silvestre dan memberinya pukulan di keldai sambil menjerit: "Ludah, meludahi", ketika kucing Saya cuba makan kanari itu.

Inilah pilihan kami yang paling terkenal dari Looney Tunes . Kenangan zaman kanak-kanak, imej yang dilihat di televisyen, muzik, dan kami hampir dapat mengulangi frasa dengan nada suara yang sama seperti watak itu. Adakah anda ingin berkongsi bahagian atas ini dengan rakan-rakan anda? Atau mungkin komen ...