Hidangan kegemaran pelancong Sepanyol

| LAIN-LAIN
Hidangan kegemaran pelancong Sepanyol
Sumber: es.palabras.jp
Sepanyol adalah salah satu negara yang paling banyak dikunjungi di dunia, dan salah satu tuntutan utamanya ialah masakannya. Inilah sebabnya mengapa di www.lostops.com kami ingin membuat senarai hidangan kegemaran pelancong Sepanyol yang terbaik, di mana kami mengkaji semula makanan terbaik di negara ini. Oleh itu, sediakan bibir anda, kerana anda akan menyembur.

TOP 1:

Ham

Ham
Ham adalah salah satu hidangan utama negara, dan pelancong tahu bagaimana menghargainya dengan baik. Di Sepanyol, ham disembuhkan secara semula jadi, dan diperbuat daripada paletillas (kaki depan babi), atau belakang. Hidangan Iberia (atau serrano) hanya boleh dinikmati, atau dirasai dengan beberapa keping roti dengan tomato.

TOP 2:

Paella

Paella
Paella adalah hidangan tipikal di banyak rantau di Sepanyol. Beras adalah ramuan utama hidangan ini, yang digabungkan dengan ikan, makanan laut, daging atau bahan-bahan lain membentuk hidangan yang lazat. Valencia di Sepanyol tempat yang hebat untuk paellas, dan anda dapat merasai karya seni gastronomi yang hebat.


TOP 3:

Potato Omelette

Potato Omelette
Oven kentang adalah hidangan bintang di Sepanyol. Ia boleh didapati di mana-mana bar di Sepanyol, dan ia adalah telur dadar yang dibuat dengan telur dan kentang. Di samping itu, beberapa varian menggabungkan bawang, memberikan rasa yang sangat unik. Oleh itu, jika anda melawat Sepanyol, anda tidak boleh pergi tanpa merasa tortilla kentang, atau semata-mata, tortilla Sepanyol.

TOP 4:

Zaitun

Zaitun
Zaitun adalah buah-buahan pokok zaitun yang boleh diambil sebagai pembuka atau tanah dalam bentuk minyak. Di kawasan-kawasan seperti Andalusia dan Extremadura, zaitun adalah mustahak dalam makanan ringan.

TOP 5:

Kentang putih

Kentang putih
Kentang putih adalah hidangan khas semua bar Sepanyol. Ini adalah dadu dan kentang goreng dalam bentuk kiub, disajikan dengan sos tomato pedas yang dipanggil sos brava. Kentang baru yang digoreng dengan saus yang baik adalah hidangan yang sangat menarik bagi mana-mana pelancong.


TOP 6:

Sotong

Sotong
Cumi-cumi dihidangkan dengan goreng yang dibungkus dalam adunan telur dan tepung yang menjadikannya rangup dan menjadikannya hidangan lazat untuk hidangan pembuka dan hidangan utama. Mereka boleh didapati di hampir setiap bar, juga dipanggil cumi-cumi Rom.

TOP 7:

Udang

Udang
Cara untuk menyediakan udang adalah tidak berkesudahan. Mereka boleh dihidangkan sejuk dalam koktail, atau hanya dimasak, panggang, goreng, dan bawang putih. Apa sahaja mereka, mereka selalu menjadi makanan istimewa.

TOP 8:

Salad Rusia

Salad Rusia
Salad Rusia adalah hidangan khas di semua bar Sepanyol, tetapi tidak ada resipi tunggal, tetapi setiap tukang masak mempunyai helah sendiri dan cara penyediaannya.


TOP 9:

Churros

Churros
Churros adalah hidangan yang sangat aneh untuk pelancong yang melawat Sepanyol. Ia adalah adonan tepung dengan minyak, goreng dan dihidangkan dengan gula atau diisi dengan bahan-bahan lain. Pelancong yang mencari vendor churros di jalan tidak dapat menahannya.

TOP 10:

Sangria

Sangria
Dan untuk menyelesaikan senarai hidangan Sepanyol yang disukai oleh pelancong, kami ingin memasukkan minuman yang sangat tipikal di Sepanyol: Sangr铆a. Ia adalah minuman yang dibuat dengan wain dan buah. Sangria tidak boleh terlepas pesta yang baik!

Dan di sini, senarai hidangan Sepanyol yang disukai oleh pelancong. Kesemua mereka adalah mitos di Sepanyol, dan tiada siapa yang melawat negara ini boleh meninggalkan tanpa mencuba mereka. Kami harap anda menyukainya, dan kami sedang menunggu komen anda.