Tempat-tempat pelancongan yang terbaik di Barcelona

| HIBURAN
Tempat-tempat pelancongan yang terbaik di Barcelona
Sumber: listas.20minutos.es
Di halaman ini, anda akan dapati sepuluh perkara terbaik saya yang saya fikir setiap pengunjung ke Barcelona harus lakukan. Setiap cadangan ini akan mengambil masa sehingga setengah hari, jadi ada banyak untuk membuat anda sibuk di sini. Banyak tempat menarik yang disebutkan di sini adalah percuma.

TOP 1:

Terokai Lahir

Terokai Lahir
Selepas anda menjelajah Ramblas dan Gothic Quarter, di sisi lain anda mempunyai Lahir. Alasan paling popular di El Born adalah untuk melawat muzium Picasso, tetapi tidak banyak yang dapat dilihat daripada itu. Jalan-jalan sempit seperti menarik seperti Barri Gotic dan terdapat beberapa bar wain yang sangat baik di sekitar Basilika Santa Maria.

TOP 2:

Mendaki Montjuic

Mendaki Montjuic
Montjuic adalah bukit yang hebat (atau bukit itu?) Itu tergantung di Barcelona dari barat daya. Galeri seni kebangsaan ada di sana, seperti stadium Olimpik dan Yayasan Joan Mir贸. Anda perlu tiba dengan kereta kabel, funikular atau berjalan kaki.


TOP 3:

Keluar El Raval

Keluar El Raval
The Raval adalah Barcelona yang berkecil keempat pada tahun-tahun yang lalu - tetapi bandar telah melakukan semua yang mungkin untuk membersihkannya dan sekarang telah mendapat banyak tempat sendiri untuk pamer. Kedai-kedai muzik di Carrer dels Tallers, Museu d'Art Contemporani di Barcelona dan beberapa restoran yang sangat baik menanti anda.

TOP 4:

Persekitaran Eixample dan Gracia

Persekitaran Eixample dan Gracia
Gracia adalah sebuah bandar bebas sehingga ia dihubungkan dengan Barcelona dengan pembangunan Eixample abad kesembilan belas. Sekarang kedua-dua kawasan ini sangat berbeza antara satu sama lain dan relatif bebas dari pelancong. Berjalan dari Plaza Catalunya, pertama anda mempunyai kejiranan kelas menengah Eixample. Bangunan besar, jalan yang luas dan banyak seni bina moden. Kemudian semuanya ditutup dan anda berada di Gracia, dengan jalan kecil dan dataran yang menarik. Ini adalah kawasan Sepanyol yang paling ramai dan merupakan perhentian penting bagi pengunjung dari Barcelona.

TOP 5:

Lihat ke bawah di bandar dari Tibidabo

Lihat ke bawah di bandar dari Tibidabo
Kemudian ada gunung yang lebih besar di utara kota. Pandangan dari sini menakjubkan. Terdapat juga beberapa jalan untuk kanak-kanak dan gereja yang menarik untuk dilihat. Juga, anda boleh berjalan kaki atau silinder di taman Caserola.


TOP 6:

Lakukan lawatan sehari ke Montserrat

Lakukan lawatan sehari ke Montserrat
Montserrat adalah gunung tidak teratur yang mengagumkan kira-kira setengah jam di luar Barcelona. Terdapat biara yang terkenal di sini dan beberapa laluan mendaki.

TOP 7:

Lawati Muzium Salvador Dal铆 di Figueres

Lawati Muzium Salvador Dal铆 di Figueres
Muzium Dal铆 de Figueres adalah kesakitan untuk sampai ke - lebih dua jam jauhnya dari Barcelona (dan tidak banyak lagi yang dapat dilihat - itulah muzium itu, dan itu sahaja). Tetapi ia benar-benar berbaloi. Muzium itu sendiri adalah karya seni dan karya-karya Dali yang dipamerkan sangat mengagumkan.

TOP 8:

Berjalan melalui Gothic Quarter

Berjalan melalui Gothic Quarter
Barri G貌tic adalah daerah yang paling terkenal di Barcelona. Jalan-jalan pesona yang sempit semua pengunjung ke bandar. Kegemaran saya adalah jalan-jalan antara Pla莽a Reial dan promenade.


TOP 9:

Anda boleh berjalan melalui Las Ramblas

Anda boleh berjalan melalui Las Ramblas
Las Ramblas adalah jalan yang paling terkenal di Barcelona. Lihat artis jalanan, lihat seni bina yang menarik, menonton persembahan, atau hentikan bir dan nikmati suasana yang bersemangat.

TOP 10:

Lawati La Sagrada Familia dan Hospital de Sant Pau

Lawati La Sagrada Familia dan Hospital de Sant Pau
Lawati La Sagrada Familia dan Hospital de Sant Pau Dua tempat menarik yang terbaik di Barcelona hanya lima minit berjalan kaki antara satu sama lain. Kebanyakan pengunjung ke Sagrada Familia pergi terus ke stesen kereta bawah tanah dengan nama yang sama. Tetapi pelancong lebih banyak pengetahuan mengarahkan ke Hospital de Sant Pau di perhentian Sant Pau Dos de Maig. Hospital berfungsi sepenuhnya ini berdasarkan reka bentuk moden yang Barcelona begitu terkenal. Sebaik sahaja anda melihat hospital, berjalan ke Gaud铆 Avenue untuk melihat Sagrada Familia, basilica Gaud铆 yang belum selesai.