Trik yang akan menjadikan hidup anda di dapur lebih mudah

| LAIN-LAIN
Trik yang akan menjadikan hidup anda di dapur lebih mudah
Sumber: ooche813.blogspot.com.es
Sekiranya anda berminat dengan " Trik memasak yang paling hebat " di sini, kami akan meninggalkan mereka seumur hidup, yang membolehkan kami menghabiskan lebih banyak masa memasak, tanpa perlu mengeluarkan butir-butir kecil yang dapat dilakukan sendiri atau dengan usaha yang kurang. : " Trik yang akan menjadikan hidup anda di dapur lebih mudah ".

TOP 1:

Sudu kayu untuk mengelakkan tumpahan

Sudu kayu untuk mengelakkan tumpahan
Anda mempunyai sesuatu yang mendidih di dapur, tetapi pada masa itu anda perlu mengeluarkan dari oven panggang yang telah disediakan. Tidak ada masalah: anda meletakkan sudu kayu di atas kuali di mana makanan itu mendidih, dan tidak akan jatuh tumpah.

TOP 2:

Kertas dapur untuk botol sejuk

Kertas dapur untuk botol sejuk
Lawatan tiba. Kami tidak mempunyai apa-apa yang segar di dalam peti sejuk. Sangat mudah: kami membungkus botol di dapur dapur basah dan meletakkannya di dalam peti sejuk selama 15 minit. Sementara itu, kami memberi perbualan kepada tetamu ... Masalah diselesaikan!


TOP 3:

Jangan menangis kerana bawang

Jangan menangis kerana bawang
Sangat tidak menyenangkan untuk menahan mata dan air mata yang menyebabkan kita memotong atau mengukir bawang. Terdapat dua helah yang sangat menarik: pertama kita merendam bawang atau, semata-mata, kita mengunyah chicl茅.

TOP 4:

Pemanasan hidangan di dalam ketuhar gelombang mikro

Pemanasan hidangan di dalam ketuhar gelombang mikro
Untuk memanaskan sama rata di semua kawasan, biarkan lubang di tengah-tengah di mana haba akan menyebar lebih mudah.

TOP 5:

Wain putih sejuk tanpa ais kiub

Wain putih sejuk tanpa ais kiub
Sekiranya wain putih tidak cukup sejuk, jangan letakkan kiub ais yang akan runtuh dan apabila dicairkan akan merosakkan kualiti wain yang baik. Mempunyai anggur beku, yang akan memberikan sentuhan bergaya, dan juga tidak akan mengubah rasa.


TOP 6:

Cetakan tart

Cetakan tart
Semakin banyak makanan didasarkan pada makanan ringan yang kecil, untuk menikmati lebih banyak rasa. Dan satu cara untuk melakukannya ialah dengan menggunakan bekas sebagai beberapa pangkalan tartlets yang tidak selalu kita temui di pasar raya. Penyelesaian kami: kami membuatnya sendiri, dengan adunan buatan sendiri jika kami berani, atau adunan mereka yang sudah dijual jika tidak, pada cetakan muffin terbalik.

TOP 7:

Bersihkan stroberi

Bersihkan stroberi
Strawberi adalah buah yang mesti dibersihkan dengan hati-hati dengan mengeluarkan daun hijau dan pusat, jadi ia boleh digunakan sebagai hiasan, kek, atau hanya untuk salad buah. Dengan jerami dan sedikit kemahiran, kami membersihkan banyak tanpa merosakkan buah dan dalam masa yang singkat.

TOP 8:

Kurang piring barbeku

Kurang piring barbeku
Hari ini kita telah menganjurkan barbeku. Kami akan memerlukan bot sos yang mencukupi untuk menawarkan pelbagai bumbu ... atau tidak. Cuma ambil periuk muffin dan isi dengan sos. Di samping itu, ia akan menjadi idea asal!


TOP 9:

Telur keras dalam bentuk hati

Telur keras dalam bentuk hati
Hari istimewa? Atau adakah anda hanya mahu melakukan sesuatu yang baik? Selepas membakar telur dan mengelupasnya, dan semasa masih panas, anda melipat kertas yang kukuh, letakkan telur rebus di tengah, dan tongkat seperti yang ditunjukkan dalam foto. Hasilnya: hati ...

TOP 10:

Menduduki kurang ruang di dalam peti sejuk

Menduduki kurang ruang di dalam peti sejuk
Sangat sedikit hari ini ada gudang, atau peti sejuk untuk minuman; kebanyakan kita menetap untuk peti sejuk yang biasa, di mana kita cuba untuk menyelamatkan sebanyak mungkin ruang agar sesuai dengan yang kita boleh. Dan ini adalah idea: letakkan klip kertas bersebelahan dengan bir, yang akan menghalang mereka daripada bergolek, dan akan mengubahnya menjadi pangkal piramid yang akan mengambil ruang yang minimum.

Ini adalah helah yang akan menjadikan hidup anda di dapur lebih mudah. Kita mesti sedar bahawa mereka adalah mudah. Kami harap anda mendapati mereka berguna, dan jika anda menyukai mereka, kami akan mengucapkan terima kasih untuk "suka" atau komen. Dan juga ingat, jika anda mahu, " Petua memasak yang paling menakjubkan "