Pantai terbaik di dunia

| HIBURAN
Pantai terbaik di dunia
Sumber: thaisailing.com
Bagi pencinta laut dan pantai, ini adalah paradise terbesar yang pernah dibayangkan. Kami akan melakukan kajian rohani tentang pantai terbaik di dunia. Biarkan diri anda terinspirasi oleh imej dan anda boleh merasakan kelonggaran, hampir seolah-olah anda berada di sana.

TOP 1:

Phang Na

Phang Na
Di Thailand, anda boleh mencari maze berbatu ini ke Laut Andaman (di selatan negara ini). Gunung-gunung muncul di perairan yang kelihatannya mempunyai permaidani hijau di latar belakang.
Kebanyakan pulau tidak berpenghuni, jadi mereka hebat untuk masuk dan hidup petualangan yang tidak dapat dilupakan. Dalam salah satu daripada mereka, adegan dari saman James Bond difilemkan.

TOP 2:

Pantai Whitehaven

Pantai Whitehaven
Di Australia, kita dapat mencari tempat terbaik di kepulauan Pulau Whitsundays. Tempat mewah untuk hidup, atau buat percutian musim panas. Pantai-pantai ini menawarkan kami lebih daripada 6km pasir putih dan air jernih.


TOP 3:

Mauritius

Mauritius
Mauritius telah menjadi sebuah republik bebas di timur Madagaskar sejak tahun 1968. Sebelumnya ia telah diperuntukkan oleh Belanda dan Perancis dan Inggeris.

TOP 4:

Anguilla

Anguilla
Anguilla (Lesser Antilles) telah menjadi sebuah pulau mewah kecil yang hanya boleh dicapai oleh mereka yang mampu untuk tinggal di resort tingkat tinggi. Lebih daripada tiga puluh pantai dengan laut yang mengamalkan nada menakjubkan. Di ibu negara anda boleh menemui masih ada lagi penjajah.

TOP 5:

Sarangnya

Sarangnya
El Nido terletak di pulau Palawan Filipina. Di pantai ini, anda dapat menemui beberapa teluk yang paling perawan terakhir di Asia Tenggara. Warna biru dari air menjadikannya pantai syurga.
Ia adalah tempat yang ideal untuk penyelam dan pemula sukan ini, yang boleh menemui spesies asli dan karang yang unik.


TOP 6:

Los Roques

Los Roques
Los Roques adalah sebuah kepulauan Venezuela yang terletak di Laut Caribbean. Ia harganya dengan pulau-pulau dan pasir yang tidak berkesudahan dipisahkan oleh perairan warna yang mengagumkan. Di satu-satunya pulau Los Roques yang didiami adalah penginapan tempat para pelancong dapat menikmati penginapan yang sangat baik.

TOP 7:

Pantai bintang

Pantai bintang
Pantai bintang adalah di timur laut Panama di kawasan Boca del Drago. Air yang tenang dan kristal, dengan bintang laut yang banyak terlihat dari pasir, menjadikan pantai ini tempat yang ideal untuk pencinta laut. Boca del Toro menawarkan pelbagai hotel untuk pelancong yang paling menuntut, yang mencari ketenangan dan kecantikan semula jadi.

TOP 8:

Itacar茅

Itacar茅
Pantai tropika yang luar biasa di selatan Bahia (Brazil). Anda boleh menemui hutan, air terjun dan sungai yang hebat yang mesti menjadi pencinta alam semula jadi. Pelancong boleh hidup petualangan yang tidak dapat dilupakan yang mengamalkan sukan air atau bersantai di perairan yang jernih.


TOP 9:

Tulum

Tulum
Tulum adalah salah satu pantai terbaik di Riviera Maya Mexico. Zon arkeologi oleh laut yang akan membolehkan anda menemui budaya dan sejarah yang unik. Dari "El Castillo" anda boleh melihat warna-warna biru di laut yang membingungkan semua pelawat.

TOP 10:

Seychelles

Seychelles
Nusantara Afrika Timur ini merupakan destinasi eksotik dan eksklusif yang terletak di utara pulau Madagascar. Penduduk yang telah mendiami ia telah meninggalkan budaya yang sangat luas, jadi kami akan mendengar anda bercakap Bahasa Perancis, Creole dan Bahasa Inggeris. Mahe (ibu negara) mempunyai lebih daripada 70 pantai dan resort di kawasan itu.

Dan setakat ini perjalanan rohani ini melalui pantai terbaik di dunia. Saya harap anda menyukainya dan anda boleh berehat sambil menonton imej yang luar biasa. Adakah ini akan menjadi salah satu tujuan seterusnya percutian anda?